Rekrutacja
Grupę docelową projektu stanowi 200 właścicieli/przedsiębiorców (140M; 60 K) z sektora MMŚP ponownie rozpoczynających działalność gospodarczą, którzy w ciągu 24 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu zaprzestali prowadzenia działalności gospodarczej, a następnie w okresie 6 miesięcy przed dniem przystąpienia do projektu ponownie podjęli działalność gospodarczą w formie jednoosobowej działalności gospodarczej lub jako wspólnicy spółki prawa handlowego. W tym minimum 60% będą stanowić właściciele (120 os, 84M i 36K), którzy w ciągu 24 m-cy przed dniem przystąpienia do projektu zaprzestali prowadzenia działalności gospodarczej, która była aktywna przez co najmniej 18 miesięcy. Warunkiem uczestnictwa w Projekcie jest zapoznanie się z załączonym Regulaminem oraz wypełnienie dokumentów zgłoszeniowych, stanowiących załączniki do regulaminu i odesłanie do Biura Projektu.
Zasady
- 1) Rekrutacja prowadzona jest poprzez Biuro Projektu pod adresem Al. Wojska Polskiego 52/3, 70-477 Szczecin, tel. 502 522 488, email: restart@eurocapitaldotacje.pl.
- 2) Rekrutacja Projektu ma charakter otwarty. Będzie prowadzona na terenie całej Polski.
- 3) Rekrutacja jest prowadzona w sposób ciągły począwszy od 01.01.2020 r., aż do momentu wyczerpania miejsc. Informacja o zawieszeniu lub zamknięciu rekrutacji zostanie umieszczona na stronie internetowej projektu, pod adresem www.eurocapitaldotacje.pl. Nabór do udziału w Projekcie jest otwarty dla wszystkich zainteresowanych spełniających kryteria.
- 4) W przypadku przedsiębiorstw powiązanych kapitałowo lub osobowo np. spółek, Przedsiębiorca zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. powiązań kapitałowych/osobowych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 (2A i 2B) do Regulaminu.y
- 5) Dokumenty lub oświadczenia składane przez Przedsiębiorstwo w procesie rekrutacji powinny być podpisane i ostemplowane w miejscach do tego przewidzianych przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji danego Przedsiębiorcy (zgodnie z CEiDG lub KRS). Jeżeli upoważnienie do podpisania dokumentów lub oświadczeń w imieniu danego Przedsiębiorstw wynika z udzielonego określonej osobie pełnomocnictwa szczególnego, pełnomocnictwo to musi być załączone do przekazywanych dokumentów.
- 6) Złożone dokumenty zgłoszeniowe nie podlegają zwrotowi.
- 7) Weryfikacja kwalifikowalności jest dokonywana w terminie do 14 dni od dnia wpływu poprawnie wypełnionych dokumentów i oświadczeń.
- 8) Termin wskazany w ust. 8. może zostać wydłużony w przypadku dużej liczby zgłoszeń oraz w sytuacjach wymagających dodatkowej weryfikacji kwalifikowalności przedsiębiorstwa w zakresie: badania powiązań kapitałowych i/lub osobowych, statusu MŚP, poziomu wykorzystanej pomocy de minimis lub innych mogących mieć wpływ na kwalifikowalność do objęcia wsparciem w ramach projektu.
- 9) Informacja o zakwalifikowaniu się lub braku możliwości objęcia wsparciem w ramach Projektu przesyłana jest do Przedsiębiorcy elektronicznie na adres wskazany w dokumentacji zgłoszeniowej.
- 10) W przypadku negatywnej weryfikacji Przedsiębiorcy nie przysługuje możliwość odwołania się. Nie wyklucza to możliwości ponownego składania dokumentów zgłoszeniowych.
- 11) Po zakończeniu procedury rekrutacyjnej Beneficjent zawiera z Przedsiębiorcą umowę udziału w projekcie, która stanowi załącznik nr 5 do regulaminu.
- 12) Zgłoszenia przyjmowane są w następujący sposób:
- a) formularz zgłoszeniowy – e-mailem lub dostarczyć osobiście do Biura Projektu,
- b) oryginały dokumentów – pocztą, kurierem lub osobiście do Biura Projektu w godzinach pracy.
- 13) Rekrutacja do Projektu jest prowadzona przez zespół projektowy. Zgłoszenia oceniane są pod kątem zgodności z postanowieniami Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
- 14) Dodatkowe punkty premiujące przy rekrutacji zostaną przyznane:
- • kobiety - 5 pkt;
- • osoby niepełnosprawne - 5pkt;
- • za okres aktywności poprzedniej prowadzonej działalności 18 m-cy - 10pkt (każdy zakończony kwartał więcej w stosunku do bazowych 18 m-cy + 5pkt).
- 15) Stworzona zostanie lista Beneficjentów Pomocy zakwalifikowanych do Projektu, o czym Beneficjenci Pomocy zostaną poinformowani drogą mailową.
- 16) W przypadku, gdy liczba zgłoszeń przekraczać będzie dostępną ilość miejsc w danej grupie Beneficjent utworzy listę rezerwową. Lista rezerwowa będzie tworzona zgodnie z zasadami tworzenia głównej listy Uczestników Projektu.
- 17) Osoby z list rezerwowych będą kwalifikowane do udziału w usługach w przypadku rezygnacji osób z list podstawowych.
- 18) Wszelkie pytania dotyczące wypełnienia załączników można kierować na adres email: restart@eurocapitaldotacje.pl.; tel. 502 522 488.
Pliki do pobrania:
Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie
Umowa_zal_1_deklaracja uczestnictwa w projekcie
Umowa_zal_2_oswiadczenie o oddelegowaniu pracownika
Umowa_Zał 3 - Karta zgłoszenia uczestnika
Umowa_Zał 4_Oświadczenie_uczestnika_projektu_dane osob
Zał 1 - Formularz zgłoszeniowy przedsiębiorstwa
Zał 2 - Oświadczenie przynależności do danej kategorii przedsiębiorstwa
Zał 2 A – przedsiębiorstwa partnerskie
Zał 2 B – przedsiębiorstwa związane
Zał 3 – Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
Zał 4 - Oświadczenie_dotyczące_pomocy_de_minimis
Zał 5 Wzór umowy na udział Przedsiębiorstwa w Projekcie