Szkolenia
W ramach projektu przewidziano następujące wsparcie szkoleniowo - doradcze grupowe i indywidualne:
I. SZKOLENIE „6 KROKÓW DO PRZEDSIĘBIORCZOŚCI”
- dla 3 grup szkoleniowych średnio po 12 osób w każdej,
- szkolenia prowadzone będą przez 6 dni, w systemie dziennym w tygodniu oraz w weekend – uczestnicy zapewniony będą mieli nocleg, wyżywienie oraz zwrot kosztów dojazdu na szkolenia,
- program szkolenia:
- a) ABC przedsiębiorczości oraz podstawy prawa – 4 godziny
- b) Finanse i rachunkowość – 8 godziny
- c) Biznes plan (promocja, dystrybucja, finanse itd.) – 28 godzin
- d) Warsztaty z przedsiębiorczości z wykorzystaniem gry symulacyjno-decyzyjna CASHFLOW 101 – 8 godzin / grupa, mające na celu rozwinięcie zdolności biznesowych uczestników projektu.
II. DORADZTWO INDYWIDUALNE
- doradztwo indywidualne po 7 godzin dla 1 osoby (1 godzina = 60 minut)
- doradztwo będzie ustalane indywidualnie w trakcie procesu szkoleniowego oraz po zakończeniu szkoleń,
- doradztwo będzie udzielane w umówionych terminach w formie:
- - bezpośrednich spotkań – 5 godzin
- - na odległość, w formie elektronicznych i/lub telefonicznych konsultacji – 2 godziny
- zakres doradztwa
- a. dopracowanie Biznes planu przedsięwzięcia,
- b. indywidualne uzupełnienie części Szkolenia - Biznes plan,
- c. przygotowanie wniosków o przyznanie wsparcia finansowego i pomostowego.
W TRAKCIE PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ I. SZKOLENIE DLA PRZEDSIĘBIORCÓW
- dla 3 grup szkoleniowych średnio po 10 osób w każdej,
- szkolenia prowadzone będą przez 2 dni, w systemie dziennym w tygodniu oraz w weekend – uczestnicy zapewniony będą mieli nocleg, wyżywienie oraz zwrot kosztów dojazdu na szkolenia,
- program szkolenia:
- a. negocjacje – 8 godzin,
- b. marketing i sprzedaż (w tym e-commerce) – 4 godziny
- c. relacje z klientem – 4 godziny
II. DORADZTWO INDYWIDUALNE
- doradztwo indywidualne po 4 godziny dla 1 osoby (1 godzina = 60 minut)
- doradztwo będzie ustalane indywidualnie w trakcie 12 miesięcy prowadzenia działalności gospodarczej
- doradztwo będzie udzielane w umówionych terminach w formie:
- - bezpośrednich spotkań – 2 godzin
- - na odległość, w formie elektronicznych i/lub telefonicznych konsultacji – 2 godziny
- zakres doradztwa: analiza rynku, zwiększenie zasięgu działania, marketing i promocja, księgowość i inne.